eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Bilonem w opornychRe: Bilonem w opornych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    feeder.news-service.com!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media
    .com!npeersf01.ams.highwinds-media.com!newsfe20.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for-ma
    il
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <hclvnc$h4l$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    <0KxHm.31329$1i2.13876@newsfe07.ams2>
    <4...@a...googlegroups.com>
    <hcmbrv$kqi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <7...@s...googlegroups.com>
    <hcmg8i$o5g$3@nemesis.news.neostrada.pl>
    <e...@c...googlegroups.com>
    <hcn2qq$fo4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <hcnmf5$k79$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <hcsfse$9pp$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hcspqt$vst$1@opal.icpnet.pl>
    <cPnIm.26682$6O1.3565@newsfe08.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <T...@n...onet.pl>
    Subject: Re: Bilonem w opornych
    Lines: 17
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <V8pIm.77480$X75.42233@newsfe20.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe20.ams2 1257381557 86.3.152.238 (Thu, 05 Nov 2009 00:39:17 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 05 Nov 2009 00:39:17 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Thu, 5 Nov 2009 00:39:16 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:507856
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Dla przykladu: UK jest mistrzem swiata w hurtowiach baz danych, owszem
    >> danych personalnych sie nie przekazuje ot tak jak to bywalo w Polsce
    >> (handel
    >> danymi) ale dzieki wspolpracy z bankami sieci spozywcze doskonale znaja
    >> jaki
    >> rodzaj klienta co kupuje, gdzie! A mozesz tylko sie domyslic jakie to ma
    >> znaczenie dla handlu.
    >
    > Jesli nawet jest jak twierdzisz, co to ci to przeszkadza?

    Mozesz wierzyc lub nie ale tak jest.
    W czym mi przeszkadza? Moje zycie jest moje. Dlaczego ktos ma za darmo
    analizowac co ja robie by na tym jak najlepiej zarobic? Przeszkadza mi. Bo
    nie lubie jak ktos gromadzi a potem przetwarza dane o mnie. Zwlaszcza, ze ja
    nawet nie wiem kto to przetwarza i w jakim celu. Naprawde mi to przeszkadza,
    moze innym nie ale mi tak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1