  • Data: 2009-11-05 00:39:16
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nawet jest jak twierdzisz, co to ci to przeszkadza?

    Mozesz wierzyc lub nie ale tak jest.
    W czym mi przeszkadza? Moje zycie jest moje. Dlaczego ktos ma za darmo
    analizowac co ja robie by na tym jak najlepiej zarobic? Przeszkadza mi. Bo
    nie lubie jak ktos gromadzi a potem przetwarza dane o mnie. Zwlaszcza, ze ja
    nawet nie wiem kto to przetwarza i w jakim celu. Naprawde mi to przeszkadza,
    moze innym nie ale mi tak.