  • Data: 2017-10-11 13:29:58
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:orj2l8$ocg$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-10-10 o 18:48, J.F. pisze:

    >Ech, masz pamięć psa - kilka sekund do tyłu i to wszystko.

    >Dyskusja zaczęła się od tego, że bankom zależy na ściąganiu pieniędzy
    >z rynku, bo im więcej ściągnął, tym więcej kredytu mogą udzielić lub
    >"wykreować".

    I jak zamiast rozliczyc w barterze czy kompensacie to zaplace
    przelewem kontrahentowi, a on mi na drugi dzien przeleje z powrotem,
    to taki wielki zysk dla banku ?

    Nie mowie nie, zawsze to jakies dodatkowe pieniadze na kontach, ale
    wydaje mi sie, ze znikome.

    Juz bardziej sie boja, ze im spadnie rynek kredytow, jak sie weksle
    upowszechnia.
    Albo chcieliby maly kredycik obrotowy udzielic, na ten pierwszy
    przelew.

    Ale to powinni lobbowac, aby odroczonej platnosci zabronic - znacznie
    wiecej by zarobili :-P

    J.