  • Data: 2017-10-16 11:28:39
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .org...
    On 2017-10-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie, to nie jest takie proste i śliczne. Bardzo mało kredytów
    >sprowadza
    >się do przelania na konto odbiorcy. Te największe ciężarem to przelew
    >bezpośrednio na konto np. developera, sklepu, czy dealera
    >samochodowego
    >itp.

    Ale oni moga miec konto w tym samym banku.
    I jeszcze zachecą - w banku X mamy preferencyjne warunki kredytu :-)

    Poza tym to Anglicy pisza - tam moga byc inne zwyczaje.
    No i u nich bankow jest 5, przynajmniej tych dla ludzi, wiec spora
    czesc pieniedzy zostanie :-)
    Ale dochodza te kasy budowlane.

    J.