eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlog PKO Banku Polskiego › Re: Blog PKO Banku Polskiego
  • Date: Thu, 30 Jun 2011 21:38:28 +0200
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; en-US; rv:1.9.2.15)
    Gecko/20110303 Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blog PKO Banku Polskiego
    References: <4e0b7eeb$1@news.home.net.pl> <4e0b9241$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4e0b9241$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 87.205.160.61
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1309462736 87.205.160.61 (30 Jun 2011 21:38:56 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 29
    X-Authenticated-User: amra
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:555070
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11-06-29 22:59, news.home.net.pl wrote:
    > Witam
    > Ciekawe kiedy pojawią się reklamy z Majewskim z kolejnym zerem.
    >
    > Moja propozycja - zerowa jakość obsługi
    >
    > Inteligo organizowało konkurs, od trzech miesięcy wysyłają mi gwarancję
    > do telefonu. Jednak nie są w stanie sobie poradzić z tak błahą
    > formalnością. Pierwsze tłumaczenie dlaczego nie dostałem w komplecie z
    > telefonem gwarancji to powołanie się na regulamin, że w tym regulaminie
    > nie ma mowy, że w zestawie znajduje się gwarancja a jedynie sam telefon.
    > Na moje pytanie dlaczego dostałem ładowarkę i baterię skoro regulamin
    > nie przywidywał tych elementów nie uzyskałem odpowiedzi. Po wielu
    > rozmowach i mailach w końcu zostałem zapewniony, że gwarancja zostanie
    > wysłana i następnie, że została wysłana, jednak nigdy do mnie nie
    > dotarła. Nie otrzymuję również odpowiedzi na maile.
    > Myślałem, że uda mi się załatwić tak błahą sprawę w cywilizowany sposób.
    > Jednak to nie jest skuteczne w przypadku Inteligo.
    >
    > Pozdrawiam
    > liliputek

    Akurat znam ekipe, wiec sie podpytam o co chodzi.
    Mimo wszystko trudno jest w tak duzej instytucji (27 tysiecy osob) byc
    perfekcyjny. Ale warto to zmieniac.


    --
    http://macierzynski.blip.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1