  • Date: Fri, 06 Jul 2012 13:05:06 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brac czy nie brać - hipoteczny w PEKAO SA

    W dniu 06.07.2012 12:50, Majka pisze:

    > 2. MUSIMY wziąść karty kredytowe z PEKAO. Nie wiem jakie, powiedziano
    > tylko "kredytowe", chocby z minimalnym limitem po 1000pln każda, oplaty z
    > tym związane to łacznie 45pln/rok

    Kiedyś orzeczono, że to klauzula niedozwolona, ale widać oni na to leją...

    Swoją drogą unikałbym PeKaO - kiedyś miałem u nich kontro z kredytem
    odnawialnym i kiedyś po prostu ot tak sobie mi ten kredyt odnawialny
    zlikwidowali, bo zmieniły im się zasady ich przyznawania. Musiałem się
    na szybko gimnastykować, żeby to im spłacić.

    Od tamtego czasu trzymam się od tych łobuzów z daleka.