eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego? › Re: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
    Date: Mon, 3 Jan 2005 20:44:18 +0100

    > I tu moje pytanie , czy jest jakaś odpowiedzialnośc tych ludzi , czy mogę
    > jakoś tych "kompetentnych" pracowników fantastycznego banku jakoś "ukarać"
    > żeby następne osoby wiążące swoje plany z pożyczką nie przechodziły tego
    co
    > ja.

    hej!

    dajmy juz sobie spokoj z "urzednikami" bankowymi czy bankami jako
    "instytucjamii" ... bank to po prostu spolka akcyjna jak inna _firma_ i on
    jako osoba prawna ponosi odpowiedzialnosc. jezeli nie spodobal ci sie jakis
    pracownik banku to zglos to do jego przelozonego etc., ale nie powtarzam, to
    nie jest urzednik panstwowy, ktorego obowiazuje odpowiedzialnosc
    dyscyplinarna. ukaranie banku w twoim przypadku moze nastapic jedynie przez
    gre sil rynkowych (sic) i po prostu zrazeni klienci zaczna odradzac innym
    potencjalnym klientom uslugi danego banku. moze ten mechanizm jest
    niewidoczny i w przypadku bankow zaburzony z racji ich malej ilosci, ale
    wierz mi dziala.

    konrad