eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak obsługi kart American ExpressRe: Brak obsługi kart American Express
  • Data: 2004-07-21 09:15:43
    Temat: Re: Brak obsługi kart American Express
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Piotr napisał:
    >
    >>Chodzi mi o punkt widzenia amerykanów (albo klientów z UE).
    >>Nie będą się krzywić, że nie znają takiej marki ?
    >
    > Raczej tylko na plus, bo wiedza ze ktos jednak gwarantuje transakcje w Twoim
    > sklepie.

    Jestes pewien? A co Twoim zdaniem znaczy dla goscia z zagranicy PolCard,
    eCard i AllPay? IMHO dokladnie nic. W stanach sklepy same obsluguja
    transakcje (tzn. z punktu widzenia klienta) i jakos nie ma problemu.

    I ja bym tak chcial zrobic w swoim sklepie. I nie wiem jak. Jakies pomysly?

    Tak sie zastanawiam, dlaczego ludzie w Polsce boja sie placic
    bezposrednio na stronach sklepu. Przeciez placac w sklepie dajemy
    komplet informacji nieznanej nam calkowicie kasjerce (kod CVV moze
    zapamietac sprawdzajac podpis). I co? I nic.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1