eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak obsługi kart American ExpressRe: Brak obsługi kart American Express
  • Data: 2004-07-23 13:53:31
    Temat: Re: Brak obsługi kart American Express
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Piotr napisał:
    >>Chwila, chwila, a czy ja gdzies napisalem, ze bez ssla i danych
    >>sprzedawcy? Chodzi mi o normalny powazny sklep internetowy, z sslem
    >>(czyli wykupionymi certyfikatami), pelnymi danymi itd. W czym on jest
    >
    > Tego nie wiemy - autor posta nie podal szczegolow, a jak jest w wiekszosci
    > przypadkow sam pewnie widzisz...

    To akurat wiem, bo odpowiadal na mojego posta.

    >>gorszy dla przecietnego europejczyka od PolCardu lub eCardu? Jaka
    >
    > Sa pewne za i pewne przeciw... generalnie - osoba nie majaca rozeznania dane
    > karty i mailem wysle... osoba srednio zorientowana - zazwyczaj ufa bardziej
    > firmie rozliczajacej transakcje niz samemu sklepowi... osoba obeznana -
    > jesli zaufa sklepowi to poda dane.

    Dobra, dobra, a skad magik z zagranicy ma wiedziec, ze eCard lub PolCard
    to CA? Bo ja mu to napisze na stronie? Jak ma mi wierzyc na slowo, to
    moze mi podac dane.

    >>kupujacy ma gwarancje, ze w przypadku fraudu PolCard lub eCard
    >>jakkolwiek zareaguja?
    >
    > Bardzo duze

    A skad on ma to wiedziec?

    >>Ja wiem, co to jest PolCard i eCard, ale nie znam podobnych firm za
    >>granica i tam wole placic bezposrednio na (odpowiednio zabezpieczonych)
    >>stronach sklepu. I to nie tylko w Amazonie, ale rowniez u jakiegos
    >>nieznanenego mi blizej (swego czasu, bo od ponad dwoch lat korzystam)
    >>rejestratora domen w Niemczech.
    >
    > Bo masz do niego zaufanie? Zaplaciles raz, dwa, bylo ok...

    Ale kiedys byl ten pierwszy raz, nie?

    >>Jeszcze raz pytam: skad zagraniczny klient ma wiedziec, ze formularz
    >>eCardu lub PolCardu to prawidlowe dzialanie sklepu, a nie bezczelne
    >>oszustwo?
    >
    > A skad klient ma wiedziec ze sklep w ktorym chce cos kupic nie powstal
    > wczoraj i ma w planach dzialalnosc do jutra?

    No wlasnie. Znikad. Ale o sklepie cos wie, bo go widzi, a o CA
    kompletnie nic.

    >>A skad wiesz, kupujac po raz pierwszy, ze ccnow czy regnow to nie
    > przekret?
    >
    > Google?

    No dobra. Klient ma przyjsc, kupic i byc zadowolony. Dlaczego mam go
    zmuszac do szukania w googlach co to takiego ten PolCard lub eCard i
    dlaczego ma im podawac dane swojej karty.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1