  • Data: 2002-10-14 10:31:33
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, Oct 14, 2002 at 11:48:46AM +0200, Dave wrote:

    > nie dostaniesz

    Bo? Bo tak sie Wielkiemu Sprzedawcy widzi?

    Zapewniam cie ze predzej bedzie dzownil do polcardu/pekaosa/wbk zeby
    zautoryzowac glosowo, niz rozkladal rzeczy z tasmy na polki.

    > zycie bez gotowki moze byc bardzo uciazliwe i dziwia mnie osoby celowo nie

    Zycie _wogole_ bez gotowki jest _bardzo_ uciazliwe.

    > noszace zadnej gotowki a noszace karty. Biletu na trawaj w kiosku tez na
    > karte nie kupisz...

    No to cie dobije - jezdze praktycznie tylko samochodem. Wiem, z
    benzyna tez moze byc podobny problem, ale jakos __nigdy__ nie musialem
    chocby drugiej karty wyciagac.

    --

    --w