  • Data: 2010-04-19 16:37:37
    Temat: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i myślisz parówko, że te twoje organy dadzą radę? przecież ty mózgu nie
    > masz... i sam nic nie potrafisz poza dawaniem dupy na rynku. Skąd
    > wiedziałem, że skończy się tak banalnie - na  na donosie:)
    > bOLEK BĘDZIE DUMNY:)

    facet, czy ty chcesz jakiś coming out tutaj zrobic?... bo jak nie to swoje
    pedalskie fascynacje zachowaj dla siebie... nikt mi nie wmówi że gostek którego
    95% treści wszystkich postów dotyczy wsadzania w dupe jest hetero... ja nie
    donoszę pacanie... ponieważ nic nie kumasz to ci to wytłumaczę... bardzo
    gwałtownie zmieniło się podejście organów ścigania do internetu... internet
    zaczął byc traktowany bardzo poważnie... są już przetarte ścieżki, wysyła się
    parę pism i sprawa jest załatwiona... opowiem ci historyjkę... jest taki
    człowieczek, nawet znam go osobiście, jeszcze z dawnych lat... jest bardzo
    sympatyczny, jest inżynierem elektronikiem, ale jak sobie popije to mu odbija i
    zaczyna grasowac po sieci... myślał że skoro mieszka we Frankfurcie to wszyscy
    mogą mu skoczyc... a zrobili mu ciśnienie i teraz jest taki malutki i cały
    zesrany... poza tym zorientowali się że jest przy kasie i szykują mu się dwa
    procesy cywilne i prawdopodobnie będzie musiał podpisac debilne ugody z
    cwaniaczkami... i nie wiem czy wiesz, że Wałęsa zatrudnia sztab prawników do
    procesowania się z różnymi obszczymurkami i przeczesują media w poszukiwaniu
    różnych rzygowin... a metoda jest prosta... najpierw sprawa karna, a jak jest
    znany adres to potem cywilna... facet, jakby cię zawzięty prawnik wział w
    obroty to byś w skarpetkach poszedł...niezależnie czy mieszkasz w Chicago czy w
    Pcimiu Dolnym... więc trzeba byc nieźle walniętym w dekiel żeby dla
    przyjemności w taki sposób bluzgac sobie w necie... i to jeszcze na kogoś
    takiego jak były prezydent...