  • Data: 2010-04-20 09:58:26
    Temat: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: "maniana" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.00001b6f.4bcd6608@newsgate.onet.pl...

    > widzę półgłówku że masz problemy z czytaniem i nóżki ci się już trzęsą ze
    > strachu... więc śpieszę cię uspokoic otwartym tekstem, że nigdy na nikogo
    > nie
    > naskarżyłem i nie naskarżę... a gdybym miał donieśc na taką kupę gówna jak
    > ty
    > to chyba bym potem musiał poełnic seppuku... i powiem ci że gówno wiesz...
    > zresztą skąd taki bystrzak miałby coś wiedziec... koleś pisał przez
    > animizery,
    > co ciebie już całkiem przerasta a mimo to go namierzyli... no to sobie
> [...]

    Nie tak szybko pedale, nożki, to się tobie na razie trzęsą, a jak nic nie
    możesz kapusiu poza sczekaniem, to nie groź, bo grozić to możesz co najwyzej
    takiej zapasionej parchatej świni jak fatso, może jego przestraszysz. twoje
    "animizery" LOL! LOL! LOL! są w sam raz dla takich tępaków jak ty czy twoj
    "inzynier elektronik":) mi wystarczy OE i news.onet,pl
    http://niezalezna.pl/article/show/id/33094