    From: "maniana" <g...@c...es>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Date: Tue, 20 Apr 2010 09:09:34 +0200

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.00001b29.4bcc86d1@newsgate.onet.pl...

    > facet, czy ty chcesz jakiś coming out tutaj zrobic?... bo jak nie to swoje
    > pedalskie fascynacje zachowaj dla siebie... nikt mi nie wmówi że gostek
    > którego
    > 95% treści wszystkich postów dotyczy wsadzania w dupe jest hetero... ja
    > nie
    > donoszę pacanie... ponieważ nic nie kumasz to ci to wytłumaczę... bardzo
    > gwałtownie zmieniło się podejście organów ścigania do internetu...
    > internet
    > zaczął byc traktowany bardzo poważnie... są już przetarte ścieżki, wysyła
    > się
> [...]

    powiem ci pederasto jak skończy sie twój donos - choćbyś działał wspolnie z
    tym ubeckim kundlem bolkiem i jego prawnikami - zabanują mi konto na onecie,
    a ja stracę 5 minut na założenie następnego, twój inżynier elektronik jest
    widocznie podobnie jak ty, wyjątkowym cepem i nic nie potrafi.Wysłałeś już
    kapusiu te pare pism? Pamietaj, że jak twoje "organy" nie dadzą rady, to
    możesz tych swoich "gości" opłacić:)
    Bolek to ubecka wsza, każdy o tym wie, KAŻDY, są o tym książki, żyja naoczni
    świadkowie, procesami
    ani nie zmienisz faktów, ani nie zamkniesz nikomu ust.
    http://niezalezna.pl/article/show/id/33094