  • Data: 2019-12-22 12:29:29
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: jaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2019 o 07:29, Kamil Jońca pisze:
    > Otóż nie.
    otóż... tak!
    > 1. Pomijasz znaczenie przypadku.
    Szczęście sprzyja... lepszym. A jak uczy nas QED (qwantówka) to
    wszystko, *wszystko* -- jest oczywiście *statystyczne*: dureń może zostać
    milionerem, acz mało to jednak prawdopodobne.
    > 2. Pomijasz znaczenie monopolu (który mógł powstać dzięki
    > przypadkowemu sukcesowi)

    Monopol bez oparcia w sprzedajnych ustawko-dawcach długo się nie
    utrzyma! Nokia miała ponad 50% rynku telefonów, i... padła! A państwowe
    z ideologicznego założenia "kluczowe sfery przemysłu" produkują długi, i
    buble, a upaść im się nie daje: wszak w zarządach trzepią tam kasę różni
    pociotkowie, /krewni i znajomi królika/. Króla, królika i premierzyny...

    > Ale że to nie jest grupa o polityce, to na tym zakończę.

    Podobnież matematyka jest królikową nauki, ha! NNNauki nawet! Fizyka
    niby też ważna, ale nad wszystkim, zawsze i wszędzie stoją *politycy*!
    Tedy gdy odkręcasz kran, to już to jest *sprawa polityczna*. A gdy
    odmawiasz o ich harcach dyskusji, to chowasz łeb w ich śmierdzące j-elity...

    > KJ
    a ja bym ich KCN-em...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!