  • Data: 2015-09-10 18:00:38
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Gdzie tu widzisz jakikolwiek dowod na sztuczne utrzymywanie ?
    >
    > Byc moze i byl, ale kurs w stosunku do eur nie zmienil sie znaczaco.
    > Bo i nie powinien sie zmienic.
    >
    > A nawet jak byl, to widac podtrzymanie zadzialo i ani bankow, ani
    > kredytobiorcow nie dotknelo.
    > Tych kredytobiorcow zarabiajacych w euro, o tych miedzy Odra a Bugiem
    > nawet nie wspominam.

    Rece opadają Z Twojej niewiedzy...
    Masz stały kurs ale nie widzisz utrzymywania stałego kursu...
    Zobacz jaki kurs jest dzis...
    Wpisz w google "sztuczne utrzymywanie kursu franka", poczytaj...

    > Ale to bylo w 2015, a my tu glownie o skutkach kryzysu 2008.
    > Gdyby w 2008 kurs skoczyl o 20%, tak jak w 2015, to by nie bylo tematu
    >:-)

    Nie wiem kto to Wy i o czym Wy tu. Sadziłem ze rozmawiamy o dzisiajszych
    problemach frankowcizów.
    Nota bene w 2015 nie skoczył o 20%...

    > ich problemem jest, ze w 2008 zlotowka spadla, a nie, ze frank byl
    > sztucznie utrzymywany.
    > Spadla w stosunku do wszystkich walut, przynajmniej tych liczacych
    > sie.
    >
    > Mogl rzad utrzymywac kurs zlotowki ... tzn zapobiegac nadmiernemu
    > spadkowi juz 2007 :-P

    Oczywiście. sztuczne utrzymywanie kursu nie było problemem jak ludzie brali
    kredyty, jak banki im te kredyty wciskały wiedzac o tym utrzymywaniu... To
    było minowanie pola.

    Problem powstał jak sztucznego kursu juz nie było....

    ech logika...