  • Data: 2015-09-11 18:00:36
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Sam sobie przeczysz.
    > Najpierw piszesz, że to był oczywisty przekręt. (Choćby o
    > zdolności kredytowej w PLN i CHF).
    > A teraz piszesz o zbyt małej wiedzy.

    Nie, nigdzie nie pisałem, ze był oczywisty.
    Natomiast pisałem wielokrotnie ze to co wiedziałem bywajac w bankach na
    spotkaniach i to co wiem dzis to sa dwie zupełnie rózne sprawy.
    Duzo oczywiscie wiem równiez z doniesien prasowych, z wypowiedzi adwokatów,
    z tego co ustaliły rózne fundacje etc.

    > Przecież jak to takie oczywiste, to chyba nie wymaga wielkiej wiedzy
    > weryfikacja/obalenie tego?

    Wyciagasz wnioski z błednych przesłanek.

    > Oczywiście (i uważam to za słuszne).
    > Problem w tym, że CZĘSTO konsumenci _NIE_CZYTAJĄ_ a później zgrywają
    > niewinne owieczki. Ile razy UOKiK mówił, żeby CZYTAĆ (regulaminy, umowy
    > etc)?

    I co z tych umów klinet miałby przeczytac?

    Moze ustalmy jakies warunki brzegowe: czy twoim zdaniem konsultanci banków
    kłamali wciskając kredyty w CHF czy nie?