  • Data: 2015-09-14 15:28:14
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mt6gi3$pg8$...@s...chmurka.net...
> [...]

    >Według mnie nie da się tego w żaden inny sposób zrozumieć niż
    >wpisanie w deklaracji konkretnego numeru fabrycznego urządzenia
    >(każde inne oznaczenie nie jest niepowtarzalne).
    >Jakiś jeden z drugim baran nie pomyśli, że wymaganie jest praktycznie
    >nie wykonalne i potem wszyscy (ja też) muszą kombinować jak by to
    >można było inaczej zinterpretować i według tej interpretacji
    >postępują (ja też) narażając się, na kary za nie zastosowanie się do
    >dyrektywy. A mam obowiązek ją znać i w pełni zastosować.
    >Macie jakieś pomysły - jak to zinterpretować w zgodzie z logiką, aby

    a) czytales wersje oryginalna/angielska dyrektywy ? Moze tam jest
    rozsadnie opisane i jest to np jakis nr organizacyjny,
    b) Ciebie obowiazuje polski przepis, zapewne rozporzadzenie ... to
    moze wprost napisac do ministra co mial na mysli i jak sobie to
    wyobraza - osobna deklaracja na kazda z miliona wyprodukowanych sztuk
    ?

    [...]
    >Przypuszczam, że prawda jak zwykle leży gdzieś po środku.

    Bedzie ... na pare zlotych.
    W odroznieniu np od panstwa i systemu komorniczo-sadowego, gdzie sie
    okazuje, ze mozna obywatela okrasc z milionow i nikt sie nie poczuwa
    do odpowiedzialnosci :-)

    >Kredyt we frankach odrzuciłem z zupełnie innego powodu. Pracownik
    >banku nie umiał mi wytłumaczyć co mi gwarantuje, że kursów zakupu
    >sprzedaży bank nie będzie niekorzystnie zmieniał akurat na dni kiedy
    >ja mam spłacać kredyt. Co go powstrzyma od spreadu 50 i więcej %.
    >Jedyne co mi mówił, że tak się nie robi.

    No i jak sie okazalo - mial sporo racji, i jednoczesnie troche klamal.
    Ale za lekkim naciskiem panstwa banki w koncu poszly na ugode i mozna
    splacac bez spreadu.

    I ten nacisk w zasadzie nie narusza interesow banku.

    J.