    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Thu, 17 Sep 2015 12:00:33 +0000 (UTC)
    <55e03539$0$27523$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4z6r2v7f1rxi$.tdzkhopapgu7$.dlg@40tude.net> <msfcc8$tjt$8@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <msffsb$tjt$10@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <mtcrm6$upr$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55fa7675$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <55fa98f7$0$619$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Patrz nizej - ogromna wiekszosc moze byc za malo.

    > Gorzej, jak mieszkanie w miedzyczasie stalo sie warte polowy kwoty
    > kredytu.
    > No i utopi z 80% - sprzeda dlug hurtem jakiemus Krukowi.
    > Ale po prawdzie, to dlatego, ze jednak ma spory zysk i oplaca mu sie
    > stracic :-)

    Mieszkanie warte połowe to w jaki sposób ma utopić 80%?
    Do tego klient coś juz splacił, cos juz bank na nim zarobił.
    Jakos ten bisnes spina sie miliardowymi zyskami wiec chyba nie jest az tak
    źle...

    > No, prawde mowiac to o takich nie slyszalem.

    No własnie...
    To moze warto poczytac?

    > Ale juz nie trwa. A kredyt nadal jest.

    > Nic, jak klient kupuje w walutomacie i splaca bankowi w walucie.

    Nadal chyba mało takich klineów.

    > No - bank juz zarobil na spreadzie poczatkowym.

    Ano.

    > Z tym, ze ... banki od dawna maja spory spread, dziwne mi sie to
    > wydaje, ale moze taki rynek, ze wymiana walut banki tez kosztuje i te
    > 2% jest uzasadnione ... choc byc moze zadnej wymiany walut nie bylo.

    Maja a przez kredyty znacznie zwiekszyli sobie rynek na te usługi.