  • Data: 2015-09-17 14:41:13
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA5188097A8F8Ebudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    >Niemozliwe.
    >W bankach mówiono mi, ze nie ma się czym przejmowac. Ze najwyżej rata
    >wzrosnie o 200zł.
    >Kłamali??? ;-)

    No, klamali i nie klamali.
    Jakby mnie, zapytali w 2007, a nawet do polowy 2008 o taka mozliwosc,
    to:
    1) moze i wzrosnie o 800%, to sie rozlozy w czasie,
    2) na razie to spada jak glupi, a nie rosnie
    3) raczej nie "frank wzrosnie", tylko "zlotowka spadnie". W stosunku
    do wszystkich wiodacych walut.
    4) jak tak bedzie zlotowka mocno spadac, to pensje beda rosly,
    problemu ze splata nie bedzie,
    5) jak zlotowka bedzie mocno spadac, to wibor skoczy i raty kredytu
    zlotowkowego tez skocza.
    6) zawsze mozna poszukac pracy w Niemczech czy Anglii i zarobic na to
    mieszkanie.

    Wiec bierz we franku i nie przejmuj sie :-)

    Nie jestem bankowcem, ale podejrzewam ze 95% ekonomistow by sie ze mna
    wtedy zgodzilo.
    4.9% moze by sie nie zgodzilo, ale to dlatego, ze sie nie zna :-)
    A moze z 0.1% czul co sie swieci :-)

    No i tak z perspektywy czasu: 1 zawiodlo, 3 sie w miare sprawdzilo -
    skoki CHF o 20% w stosunku do EUR mieszcza sie w "200zl",
    4 ... no, pensje rosna, ale przez pare lat bylo krucho.
    5 sie na razie nie sprawdzilo, 6 troche zawiodlo.

    Pare lat bylo krytyczne, ale przed nami jeszcze wiele lat splacania
    kredytu, to sie zobaczy na ile sie mylilem :-)

    Tym niemniej niektorych moglo tych pare lat dobic.

    J.