  • Data: 2015-09-17 15:24:26
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 września 2015 14:57:35 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > A co do pytania "ile kosztuje kredyt 250 000" to za tyle, to ja bym u
    > siebie (DC) nawet kawalerki nie kupił. Chyba że gdzieś na zadupiu
    > Białołęki (B. już sama w sobie jest zadupiem).
    A widzisz- patrzysz z poziomu swojego "zadupia" i wydajesz kategoryczne opinie że
    kredyt droższy jak wynajem
    A ja napisze że jest wprost odwrotnie- warto kupić nawet na kredyt i wynajmować
    DC to nie cały świat, raz że tam sa wysopkie ceny mieszkań dwa że jak pamiętam to
    jakiś ewnement jesteś bo za wynajem płacisz niewiele(podawałes kwoty ale mi się
    szukac nie chce)
    Dodatkowo media nie na Ciebie, malowanie mieszkania tez na koszt właściciela robisz
    itp.
    Jeśli tak to ok ale gdzie indziej jest inaczej i niech to do Ciebie w końcu dotrze.