  • Data: 2015-09-17 15:27:11
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA5189605D3C0Fbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Jezeli masz mieszkanie warte 100 tysiecy a sprzedajesz je krukowi za
    >chyba jakas niegospodarnosc sie tutaj wkrada?

    Zarzad ci wytlumaczy, ze skoro podjal taka decyzje, to dlatego, ze to
    jest wlasnie gospodarnosc. :-)
    I co ciekawe bedzie mial przy tym sporo racji.

    >No chyba...

    No coz, najbardziej dotknelo tych, ktorym skoczylo z 2.0 na 3.3, a
    potem na 4.3.
    A to pierwsze to tylko pol roku bylo.

    >Dzis pewnie tak. Pare lat temu chyba jednak hipoteczne rzadziły.

    Wtedy tak samo byly i inne, tylko na 30% :-)
    Jak to kwotowo wygladalo to nie wiem.

    >jasne www.google.pl ;-P

    "spread chf 15%" jakos nie bardzo znajduje adekwatna strone :-

    No widziales - wyplata kredytu w PLN, wplata w PLN, zabezpieczenie na
    swapach walutowych na procenty i innych instrumentach pochodnych - to
    gdzie tu jakies koszta wymiany dla banku ? :-)

    J.