  • Data: 2015-09-20 16:53:55
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Sep 2015 21:00:36 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > Ale ja pisze o samym kapitale.

    Piszę? Może ewentualnie pomyślałeś, cytat na górze zostawiłem.

    > Jakie biezace raty?

    Miałeś przynajmniej udawać, że chcesz być traktowany serio.
    Może uściślij czego w powyższym nie rozumiesz? Bo chyba na tę ilośc
    postów, jaką generujesz w tym wątku powinieneś umieć rozrónić kapitał od
    bieżącej raty.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns