  • Data: 2015-09-22 12:26:22
    Temat: Re: CHF cd
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    >
    > O ile dobrze rozumiem - chcesz nadal grac w te gre hazardowa p.t. CHF
    > ?
    Ja nie. Ja wziąłem PLNy. Mówię o relacjach znajomych
    > Liczysz na spadek, nie boisz sie wzrostu, czy liczysz na umorzenie
    > sadowe kredytu ? :-)

    Zdaje się, że pogląd na tą ostatnią opcję już kilkakrotnie wyraziłem.

    > Czy sie da - nie wiem. W sumie - powinno sie dac,
    Mi też się wydawało, że powinno, ale rzeczywistość skrzeczy :)
    (Przynajmniej w opowieściach znajomych)

    > A kredytu we franku nie da sie zaciagnac ?
    Spróbuj.

    > Bo moze normalnie - splacic jeden, kupic drugie mieszkanie na kredyt.
    No o tym mówię. Spłacić po obecnym kursie.
    :)

    > Zawsze pozostaje wersja z wynajmem - po co sprzedawac ?

    Bo np. się przeprowadzami nie będę mógł łatwo pilnować mieszkania? Bo
    dzieci są wystarczające, żeby jeszcze mieszkaniem się zajmować? :)
    KJ

    Macho does not prove mucho.
    -- Zsa Zsa Gabor