  • Data: 2015-09-22 13:39:49
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:56010b9e$0$606$65785112@news.neostrada.pl...

    > No to Ci się wydaje. Mnie na przykład wydaje się, że jak ktoś bierze
    > kredyt na 30 lat, to nie po to żeby być do mieszkania uwiązany jak
    > feudalny chłop do roli na resztę życia.
    >
    > Poza tym, zmiana mieszkania jest związana nie tylko z chęcią
    > zamieszkania gdzie indziej, ale z koniecznością wyjścia z kłopotów
    > finansowych: np. nie stać mnie na ratę i przewiduję że już nie będzie -
    > sprzedaję mieszkanie, kupuję 3x mniejsze.

    Nie pisałem, że takich sytuacji sobie nie wyobrażam, a tylko (wyciąłeś), że
    skoro ze spłacaniem kredytów frankowych ludzie mają (podobno) mniej kłopotów
    niż złotówkowcy więc taka sytuacja nie podchodzi mi pod określenie "główny
    problem" bo dotyczy (chyba) małego procenta kredytobiorców.
    A problem, że zabezpieczenie zrobiło się za małe dotyczy chyba znacznie
    większej części.
    P.G.