eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2005-02-05 14:42:25
    Temat: Re: CLIR w bankach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Jarek23" <j...@l...pl> writes:

    > Wiesz że dzwoni, ale nie wiesz, w którym kościele ;) Nie można się
    > identyfikować dowolnym CID, można się identyfikować dowolnym z puli
    > przydzielonej do traktu E1 (PRA)

    A skad wiesz ze bank ma E1, a zwlaszcza ze PRI?

    > podłączonego do centrali telefonicznej
    > banku. Jeżeli spróbujesz się zaprezentować innym numerem niż jeden z
    > przyznanych na Twój trakt, to operator nadrzędny (publiczny) podmieni
    > identyfikację na numer wiodący traktu, lub nie przepuści połączenia.

    Lub przepusci z podanym numerem, mimo ze nie powinien. Teoria i praktyka
    czasem moga sie roznic.

    > Można
    > też się prezentować numerem bez np. ostatnich dwóch cyfr co wystarcza by nie
    > odddzwonić :) Ale fakt jest faktem że w większości te połączenia idą przez
    > bramki GSM lub jakieś inne VoIPy i dlatego się nie identyfikują, kasa, kasa

    Jesli tyle tej kasy to dziwne ze bank nie podpial sie do operatora GSM
    traktem cyfrowym. Aczkolwiek nie wiem czy mu w Polsce wolno.

    > Jeśli gdzieś się udają takie ustawienia jak opisujesz to oznacza że operator
    > publiczny nie potrafi skonfigurować swoich central.

    Skad wiesz ze to jest operator publiczny?


    Wszyscy wszystko zakladaja, nie wiem na jakiej podstawie.
    Moze bank ma wlasna firme t-k i moze sie podpiac tak jak mu sie podoba.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1