eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji... › Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-on
    line.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.
    chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Jul 2005 12:07:10 +0200
    From: Beniamin <b...@c...pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    References: <davrmm$25v$1@news.ats.pl> <3...@n...onet.pl>
    <db11f7$23d$1@nemesis.news.tpi.pl> <db15op$fhn$1@inews.gazeta.pl>
    <db2its$40a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <db2its$40a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <26d88$42d4e7d0$d4ba5985$25732@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 212.186.89.133 (212.186.89.133)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 12:07:12 +0200
    X-Trace: 26d8842d4e7d0711ffc2025732
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357061
    [ ukryj nagłówki ]

    nod napisał(a):
    >> A to pierwszy klient na stacji benzynowej co to zatankował i nie ma
    >> jak zapłacić.
    >> To co piszesz masz rację.
    >> Druga racja jest też taka, żeby się wreszcie stacje benzynowe dorobiły
    >> procedury obsługi takich klientów.
    >> Bo można być uprzejmym i klienta nie stracić, a można być złosliwym i
    >> klienta stracić.
    >
    > Jedyna oficjalna i legalna procedura jaka może być to wezwanie policji.
    > Innej nie ma, bo za paliwo musi nastąpić zapłata po jego zatankowaniu.
    > Dystrybutor blokuje się po odłożeniu pistoletu i czeka na wybranie formy
    > płatności: gotówka/karta płatnicza/karta paliwowa.
    > Na co pójdzie się z klientem zależy głównie od zachowania klienta.

    Śmieszne rzeczy gadacie kolego. Klient jest gotowy zapłacić kartą, karta
    jest ważna, środki lub limit pozwala na płatność a stacja jest gotowa
    kartę przyjąć (naklejki). W tym momencie można wezwać policję tylko do
    sprawdzenia danych klienta (lub _grzecznie poprosić_ go o okazanie
    jakiegoś dokumentu), bo nie ma tu kradzieży czy też wyłudzenia - klient
    jest gotowy zapłacić. Jakiekolwiek zastawy, jeżdżenie do bankomatu to
    chore pomysły. Można co najwyżej poprosić o napisanie przyżeczenia
    zapłaty (de facto weksla) - i to powinien być standardowy sposób - lub
    wystawić fakturę bezgotówkową z przyszłym terminem płatności.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1