eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?Re: Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?
  • Data: 2013-10-26 18:18:57
    Temat: Re: Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-26 18:11, dziadek pisze:

    > Tak tak, właśnie o debetówkę tu chodzi, tą z pionowym nadrukiem ;)
    > Nie dość, że zabierają 1% moneyback, to jeszcze okładają ją bezwarunkową opłatą...
    >
    > Ja już oddałem im tą kartę. Do końca roku zastanawiam się nad całkowitym
    pożegnaniem się z milenijną bankowością (mam KI i DK z dwoma debetówkami).
    > Pozdrawiam.

    Ja mam Dobre Konto. Podobno cashback mają zabrać, ale wydaje się, iż
    nadal będzie konto i karta za darmo (przy wpływach 1000zł i 1
    transakcji), a biorąc pod uwagę, iż można wypłacać z każdego bankomatu w
    PL, wydaje się ta propozycja - mimo wszystko - dość ciekawą na tle
    konkurencji. Sam jeszcze nie podjąłem decyzji czy się żegnać z Millenium
    czy nie ;-)

    --
    Pozdrawiam