    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Date: Wed, 1 Jun 2011 20:54:06 +0200

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:is61ha$m1p$1@news.onet.pl...

    > Może to "kolonizowanie" to trochę zbyt radykalne podejście.
    > Na całkowitą samodzielność i samowystarczalność mogą sobie pozwolić
    > nieliczni.
    > I na pewno nigdy nie będziemy to my choćby z prstej przyczyny, że leżymy
    > od zarania dziejów między młotem a kowadłem.
    > Z kimś trzeba współgrać, a nie strugać kozaka, inaczej znowu młot z
    > kowadłem nas rozjebią w drzazgi.

    A co do sojuszu z USA... nagle się zaczyna wypełniać przepowiednia ze
    wspominanych przeze mnie "Następne 100 lat" Friedmana.
    On tam prorokuje że na początku XXI zaczną być potęgami i bardzo mocnymi
    sojusznikami USA wspieranymi przez nich w silny sposób m.in. Polska.
    Dosyć to zgrabnie uzasadnia, aczkolwiek przepowiednia to przepowiednia i
    nikt nie wie co będzie za kilka lat.

    Teraz wyskoczyła ta kwestia gazu łupkowego i widać, po prostu zajebiście
    widać, że Amerykanie tu poczuli mocny miód.
    Obama przyleciał tylko w tej sprawie plus Pomnik Bohaterów Getta w
    Warszawie.
    Nic innego z konkretów nie odnotowałem.

    Jeżeli jeszcze w tym roku zniosą wizy, to sprawa się staje oczywista.
    Chyba zresztą właśnie dlatego Wałęsa walnął focha.
    Dreptał przy tym dreptał i nic nie wydreptał a tu szast-prast i biedny nie
    może się chwalić że to on to załatwił.