  • Data: 2002-07-30 10:15:27
    Temat: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i sądzisz, że przez skargę jednego niezadowolonego klienta zwolnią
    człowieka
    > z pracy i skażą jego rodzinę na niepewny los ?????

    Taka mam wlasnie nadzieje.

    > a może napisz co ci cię tak nie spodobało w jego zachowaniu ? czy może nie
    > powiedział "dzień dobry" kiedy wszedłeś do oddziału ?

    W oddziale dopiero bede...

    Bankomat BZWBK zjadl moja karte - nie przez moja pomysle,
    tylko z powodu jakiejs awarii. Pieniadze chciala wyplacic dziewczyna.

    Podeszla do oddzialu gdzie udzielili jej informacji, ze nie bedac
    wlascicielem konta nic nie zalatwi. To jest ok.
    Wziela numer telefonu i weocia do firmy.

    Zadzwonilem do oddzialu, wyjasnilem o co chodzi,
    przelaczono mnie do CHAMA.

    Wyjasnilem ponownie o co chodzi i poprosilem, rozumiejac
    ze wydobycie karty troche potrwa poprosilem o informacje
    kiedy bede mogl karte odebrac.

    Jasnie Pan oznajmil, ze z celu dowiedzenia sie kiedy moge
    odebrac karte musze STAWIC SIE W BANKU!
    Na moja kilkukrotna prosbe o informacje kiedy moge
    odebrac karte, poparta stwierdzeniem, ze wlasnie pracuje
    i nie mam zamiaru marnowac cennego czasu na wycieczki
    do banku uslyszalem, ze czas tego Pana tez jest cenny
    i nie udzieli mi takiej informacji!
    Zeby sie tego dowiedziec musze zostawic prace i isc do banku!

    Czy tylko mi wydaje sie to dziwne?

    Pomijam fakt, ze CHAM nie raczyl sie przedstawic
    i nazwisko podal dopiero po kilkukrotnym rzadaniu.

    > może człowiek miał po prostu zły dzień i miał dość klientów, którzy
    > przychodzą z dziwnymi problemami.

    To niech sie zwolni z pracy.
    Bedzie mial caly dzien na spacery i wyluzowanie sie.

    > opisz sytuację to podpowiemy gdzie skierować skargę za "niemiłe
    > potraktowanie"

    Poprosze.