eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Date: Tue, 30 Jul 2002 12:15:27 +0200
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 55
    Sender: <radiusok>@<unknown>
    Message-ID: <ai5oua$pe1$1@druid.ceti.com.pl>
    References: <ai5md2$n99$1@druid.ceti.com.pl> <ai5ml4$oo1$1@news.onet.pl>
    <ai5mq6$nli$1@druid.ceti.com.pl> <ai5nk5$i16$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: fastlane-8.gro.citynet.pl
    X-Trace: druid.ceti.com.pl 1028024075 26049 217.96.88.152 (30 Jul 2002 10:14:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Jul 2002 10:14:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195629
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Nie. Chce zeby gnojka wylali z pracy!
    >
    > i sądzisz, że przez skargę jednego niezadowolonego klienta zwolnią
    człowieka
    > z pracy i skażą jego rodzinę na niepewny los ?????

    Taka mam wlasnie nadzieje.

    > a może napisz co ci cię tak nie spodobało w jego zachowaniu ? czy może nie
    > powiedział "dzień dobry" kiedy wszedłeś do oddziału ?

    W oddziale dopiero bede...

    Bankomat BZWBK zjadl moja karte - nie przez moja pomysle,
    tylko z powodu jakiejs awarii. Pieniadze chciala wyplacic dziewczyna.

    Podeszla do oddzialu gdzie udzielili jej informacji, ze nie bedac
    wlascicielem konta nic nie zalatwi. To jest ok.
    Wziela numer telefonu i weocia do firmy.

    Zadzwonilem do oddzialu, wyjasnilem o co chodzi,
    przelaczono mnie do CHAMA.

    Wyjasnilem ponownie o co chodzi i poprosilem, rozumiejac
    ze wydobycie karty troche potrwa poprosilem o informacje
    kiedy bede mogl karte odebrac.

    Jasnie Pan oznajmil, ze z celu dowiedzenia sie kiedy moge
    odebrac karte musze STAWIC SIE W BANKU!
    Na moja kilkukrotna prosbe o informacje kiedy moge
    odebrac karte, poparta stwierdzeniem, ze wlasnie pracuje
    i nie mam zamiaru marnowac cennego czasu na wycieczki
    do banku uslyszalem, ze czas tego Pana tez jest cenny
    i nie udzieli mi takiej informacji!
    Zeby sie tego dowiedziec musze zostawic prace i isc do banku!

    Czy tylko mi wydaje sie to dziwne?

    Pomijam fakt, ze CHAM nie raczyl sie przedstawic
    i nazwisko podal dopiero po kilkukrotnym rzadaniu.

    > może człowiek miał po prostu zły dzień i miał dość klientów, którzy
    > przychodzą z dziwnymi problemami.

    To niech sie zwolni z pracy.
    Bedzie mial caly dzien na spacery i wyluzowanie sie.

    > opisz sytuację to podpowiemy gdzie skierować skargę za "niemiłe
    > potraktowanie"

    Poprosze.

    q


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1