eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Date: Tue, 30 Jul 2002 12:27:53 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 65
    Message-ID: <ai5pli$3ep$1@news2.tpi.pl>
    References: <ai5md2$n99$1@druid.ceti.com.pl> <ai5ml4$oo1$1@news.onet.pl>
    <ai5mq6$nli$1@druid.ceti.com.pl> <ai5nk5$i16$1@news.tpi.pl>
    <ai5oua$pe1$1@druid.ceti.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: host45-77.datastar.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1028024818 3545 62.89.77.45 (30 Jul 2002 10:26:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Jul 2002 10:26:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195633
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message
    news:ai5oua$pe1$1@druid.ceti.com.pl...

    > Na moja kilkukrotna prosbe o informacje kiedy moge
    > odebrac karte, poparta stwierdzeniem, ze wlasnie pracuje
    > i nie mam zamiaru marnowac cennego czasu na wycieczki
    > do banku uslyszalem, ze czas tego Pana tez jest cenny
    > i nie udzieli mi takiej informacji!

    tobie się nie chciało nigdzie chodzić, a jemu miało się chcieć ? dlaczego ?
    poza tym dlaczego miał udzielać informacji nie wiedząc komu udziela ?

    > Pomijam fakt, ze CHAM nie raczyl sie przedstawic
    > i nazwisko podal dopiero po kilkukrotnym rzadaniu.

    :) tak myślałem

    mnie też wkurza, że ludzie odbierając służbowe telefony nie przedstawiają
    się, ale dlaczego od razu nazywać takiego człowieka CHAMEM

    > To niech sie zwolni z pracy.
    > Bedzie mial caly dzien na spacery i wyluzowanie sie.

    no tak - a pieniążki to nazbiera w parku z datków :)

    > > opisz sytuację to podpowiemy gdzie skierować skargę za "niemiłe
    > > potraktowanie"
    >
    > Poprosze.


    Ja napisałbym do dyrektora tego oddziału z prośbą o:

    1) objaśnienie procedury odzyskiwania kart "pożartych przez bankomat"
    2) pouczenie pracowników, aby udzielając informacji nie byli oporni przy
    podawaniu nazwisk
    3) objaśnienie procedury uzyskiwania w TYM ODDZIALE informacji

    dodatkowo napisałbym, że jestem zadowolony z obsługi, a tego typu incydenty
    jedynie psują opinię o banku

    na dole napisałbym, że kopię pisma przesłałem również na adres:

    Centrali Banku Zachodniego WBK SA
    Wrocław, ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław


    Takie pismo złożyłbym w oddziale banku prosząc pracownika o zrobienie
    kserokopii i potwierdzenie przyjęcia pisma.


    Sądzę, że to powinno wystarczyć do "pouczenia" pracownika



    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski








Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1