eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasęRe: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.238
    !not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Date: Wed, 23 Mar 2016 14:49:34 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 25
    Message-ID: <ncu6tg$45j$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <nctl5b$slf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <ncttdl$aoj$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncu09j$dj6$1@node1.news.atman.pl>
    <56f288fd$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 23 Mar 2016 13:49:36 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.238"; logging-data="4275";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621530
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56f288fd$0$22831$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo wlasnie sprawdzam w mbanku - wybieram kwote, klik, i oni chca haslo do
    > potwierdzenia wniosku.
    >
    > Co bedzie dalej, to wybaczcie - nie sprawdze. Czy wniosek beda
    > rozpatrywali 5 minut czy zadzwonia sie dopytac, czy odmowia.
    >
    To może się zmieniać w czasie.
    Kiedyś mBank bez pytania przysłał mi kartę kredytową z informacją, że
    aktywować i używać. Wyrzuciłem bo nie wiedziałem na co mi KK.
    Kilka lat później już wiedziałem - umowa ramowa i mam kartę.
    Jak potrzebowałem zwiększyć limit to na 100% obyło się bez żadnego telefonu
    i dokumentów.
    Na karcie miałem 4k. Cały czas wisiała oferta typu "możesz zwiększyć do 48k
    bez żadnych papierów" (jakoś przez nich wyliczone wg historii rachunku i
    może BIKu). Wypełniłem wniosek na 8k i chyba na drugi dzień już mogłem
    wykorzystać (nie śledziłem, czy zajęło im to 5 minut czy 10h). Nie minął
    miesiąc i zwiększyłem do 12k (dokładnie tak samo). Oferta zwiększenia ciągle
    wisiała. Nie wiem z czego to wyliczali, ale kwota co rusz była inna.
    Kolejne rekomendacje mogły zmienić zachowania banków.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1