  • Data: 2009-03-08 08:05:06
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedynie Wieki Xiaze Litewski Lukaszka moze liczyc na moja wyrozumialosc,
    > na fakt
    > ze pomine jego grzeszki. Lukaszka oparl sie czarnej suce z Alabamy, ktora
    > usilowala go zniszczyc.
    > Nie dal sie pozrec kacapom, zrecznie lawiruje. Wychodzi na moje dzisiaj,
    > ze to jest Ksiaze rodem
    > z traktatu o wladzy Makiawela, heros prawdziwy.

    Powiem ci Fatso że ja też go szanuje za twardę trzymanie za mordę
    unijno-europejski szpicli:

    Angelika Borys i Igor Bancer skazani
    http://www.rp.pl/artykul/2,61352.html

    oraz za wprowadzenie tego:
    http://nczas.com/wiadomosci/europa/bialorus-wprowadz
    ila-12-procentowy-podatek-liniowy/

    czego u nas te sprzedajne PiS-owsko-Platformiano-SLD-owsko-PSL-wskie
    kur....y z Wiejskiej w obronie swojego własnego koryta jeszcze długo długo
    nie zrobią....

    Endriu