  • Data: 2007-05-23 08:15:46
    Temat: Re: Citi Gold
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 May 2007 08:05:41 +0200, Mithos napisał(a):

    > A co to za problem miec teraz Golda ? Teraz Gold to juz zaden prestiz. A
    > platyna wyglada jak srebrna wiec tez ciezko nia zrobic wrazenie na
    > kasjerce w markecie :)

    Toż napisałem "prestiż", a nie prestiż.

    > To przeczytaj umowe, ciezko gdybac o jakichs kruczkach jak sie umowy nie
    > widzialo.

    Żadnej dodatkowej umowy nie przysłali, mam więc tylko umowę dot.
    silvera i to ich pismo, gdzie jest napisane to co zacytowałem.

    Wiadomo że przeanalizuję umowę, regulamin i co tam jeszcze trzeba
    (na tyle na ile mi mój nieprawniczy umysł pozwoli), ale najpierw chciałem
    na grupie sprawdzić czy:
    1. nie ma jakichś well known niedogodności związanych z takim przejściem
    (sądzę że nie jestem jedyny w Polsce zaszczycony taką propozycją)
    2. czy korzyści z przejścia są na tyle interesujące, żeby się opłacało
    stracić tych kilka minut rozmowy na citiphone :)

    p. m.