eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokRe: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!news.amsne
    t.pl!not-for-mail
    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Date: Mon, 6 Jul 2009 17:50:42 +0000 (UTC)
    Organization: AMSNET.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <h2tdhi$nqe$1@nask.amsnet.pl>
    References: <h2t4r5$v0v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: sec.amsnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nask.amsnet.pl 1246902642 24398 195.64.174.10 (6 Jul 2009 17:50:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jul 2009 17:50:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.9.2-20070201 ("Dalaruan") (UNIX) (Linux/2.6.24.2 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493171
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Właśnie byłem w Citi celem spersonalizowania swojej KK. Obsługa zero
    > zainteresowania.

    W sumie w placówce Citi byłem chyba ze dwa razy - donosząc zdjęcie
    i zlecając spłatę poleceniem zapłaty - odniosłem identyczne wrażenie
    jak Ty, zupełnie brak zainteresowania i brak procedur czy systemu
    komputerowego. Przyjeli wniosek na kartce A4 i mieli go wysłać.
    Wrocław ul. Teatralna.

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1