eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokRe: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Data: 2009-07-06 17:58:00
    Temat: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek wrote:

    > Mithos wrote:
    >
    >> Doznałem lekkiego szoku, takiej obsługi to ja się mogę spodziewać na
    >> bazarze, a nie w poważnym banku, który kiedyś był znany z przyzwoitej
    >> jakości obsługi klienta.
    >>
    >>
    > Jaka płaca taka praca.
    > Przecież w tych wszystkich oddzialikach rekrutują podobnie jak w
    > McDonaldzie, wiec co sie dziwisz, ze im sie nie chce.
    >
    > To w zasadzie wynajęta powierzchnia i ludzie z łapanki a nie oddział
    > banku.

    no ale czy redukcja kosztow poprzez zepchniecie obslugi na franczyzne,
    ktorej sie nie chce i robi tym samym zly PR marce, to jest to co banki
    chca osiagnac?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1