eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti(Sziti)bank - jakość obsługi - szokRe: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Followup-To: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 06 Jul 2009 19:58 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <h2tdvi$7ln$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <h2t4r5$v0v$1@news.onet.pl> <h2t5pa$ebv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010031202.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1246903090 7863 84.10.31.202 (6 Jul 2009 17:58:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jul 2009 17:58:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.99.01
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493172
    [ ukryj nagłówki ]

    witek wrote:

    > Mithos wrote:
    >
    >> Doznałem lekkiego szoku, takiej obsługi to ja się mogę spodziewać na
    >> bazarze, a nie w poważnym banku, który kiedyś był znany z przyzwoitej
    >> jakości obsługi klienta.
    >>
    >>
    > Jaka płaca taka praca.
    > Przecież w tych wszystkich oddzialikach rekrutują podobnie jak w
    > McDonaldzie, wiec co sie dziwisz, ze im sie nie chce.
    >
    > To w zasadzie wynajęta powierzchnia i ludzie z łapanki a nie oddział
    > banku.

    no ale czy redukcja kosztow poprzez zepchniecie obslugi na franczyzne,
    ktorej sie nie chce i robi tym samym zly PR marce, to jest to co banki
    chca osiagnac?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1