eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - nowa (nie)funkcjonalnośćRe: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - nowa (nie)funkcjonalność
    Date: Wed, 31 Aug 2011 22:49:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <j3m6og$hhu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j3lp1i$c2u$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178235205009.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1314823760 17982 178.235.205.9 (31 Aug 2011 20:49:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Aug 2011 20:49:20 +0000 (UTC)
    X-User: darnok
    In-Reply-To: <j3lp1i$c2u$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558007
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-31 19:24, witrak() wrote:

    > 2. Z powyżej opisanego loginu do konta chciałem zrobić przelewy za
    > rachunki. Nie natrafiłem jednak na opcję (dostępną wcześniej, np.
    > miesiąc temu) zamówienia bezpłatnego potwierdzenia przelewu
    > (przydatne w odniesieniu do "elektrowni") i lokalu użytkowego - do
    > rozliczeń dla USkarbowego.
    >
    > Sądząc, że to specjalne "udogodnienie" dla posiadaczy Citi-konta,
    > zapytałem Citiphonkę. I co się okazało: Opja znikła generalnie, bo
    > była źle zrobiona i niektórzy dostawali owe potwierdzenia na
    > niewłaściwy adres (zameldowania, zamiast korespondencyjny).

    Powiem ci tak, bylem jedna z osob ktora zglosila wlasnie reklamacje na
    zle dzialanie tej funkcji - otrzymywalem potwierdzenia na nieprawidlowy
    adres. Ale w najczarniejszych snach nie przypuszczalem ze zamiast
    poprawic to... usuna to :)

    Co ciekawe zgloszenie reklamacji na to wymagalo wykonania przeze mnie
    min 6 telefonow, bo konsultanci nie wierzyli ze to zle dziala :)
    Poza tym odsylali mnie do wlasciciela karty glownej, jako by to na jego
    adres trafialy potwierdzenia przelewow (co bylo nieprawda). Dopiero po
    wspolnej reklamacji mojej jak i wlasciciela karty glownej, ktos uwierzyl
    i przyznali ze maja blad.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1