    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Citibank]Upadek kart na podpis
    Date: Wed, 8 Apr 2009 11:39:36 +0200

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    news:grhqe2$jnt$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > p-b i te tam MC-WS,VI i Centuriony. Chip ma raczej być, bo musi być, ale
    > autoryzacja ma być zawsze podpisem mimo obecności mikroprocesora. Mamy to
    > już teraz np. w przypadku VP ING. Czyli chip jako dekoracja, aby spełnić
    > jakieś tam prawne wymogi, ale autoryzacja podpisem, a o to przeciez
    > chodzi.

    jeśli tak ma być rzeczywiście to dla mnie bomba.
    Paradoksalnie w potwierdzeniu tylko PINem widze wieksze niebezpieczenstwo
    niz teraz (mam na podpis).

    owszem kopiowac bedzie trudniej, ale w łeb bedzie można dostać szybciej...
    osobiście wolę stracic dzienny limit niz sie narazaz sie na utratę zdrowia
    lub życia jak ktoś źle wyważy młotek...

    george