  • Data: 2009-04-08 20:19:35
    Temat: Re: [Citibank]Upadek kart na podpis
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Obecność paska magnetycznego w karcie, która jest autoryzowana pinem
    > to jest sytuacja niebezpieczna dla klienta. Obojętnie czy to jest
    > Polska czy inny kraj.

    Obecnosc jakiejkolwiek karty w portfelu, albo jej brak, to jest sytuacja
    niebezpieczna. Sa w ogole jakies sytuacje nie niebezpieczne?

    Inna sprawa, ze karty powinny byc "na PIN" w przypadku wykorzystania
    procesora oraz "na podpis" w pozostalych przypadkach.

    > Do czasu aż coś się stanie.

    Nie ma takiego czasu, caly czas "cos" sie dzieje (zwlaszcza dla banku).
    Jesli bank nie odpowiada za fraudy karta hybrydowa (bez wykorzystania
    procesora), to czego mialby bac sie klient?

    > Ja jednak wolę czuć się bezpiecznie
    > wcześniej niż być zdanym na łaskę/niełaskę banku, który zawsze może
    > stwierdzić, że podejście proklienckie już mu nie pasuje. Niespecjalnie
    > trudno jest mi przewidzieć taki scenariusz.

    Obawiam sie wiec ze niestety musisz wypowiedziec bankom wszystkie umowy,
    i chyba poczekac jakis czas na wygasniecie zgody na egzekucje :-(
    --
    Krzysztof Halasa