eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i reklamacje - wesola konsultantkaRe: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Date: Wed, 22 Aug 2007 17:25:50 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <fahkri$hi6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <f9ejev$sh0$1@inews.gazeta.pl> <f9eptf$s5v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ebr133.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1187796659 17990 83.22.207.133 (22 Aug 2007 15:30:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Aug 2007 15:30:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <f9eptf$s5v$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 000767-3, 2007-08-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423846
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztofsf pisze:
    > Sebastian <m...@m...com> napisał(a):
    >
    >> Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    >> wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
    >>
    >> Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    >> inaczej.
    >> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
    >
    > popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
    > wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
    > wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.

    Sprawa rozwiązała się sama. Zadzwoniła konsultantka, że doszło do
    pomyłki i właściwa karta będzie za tydzień. Kartę już mam, sprawdziłem
    działa. Zdjęcie trochę krzywo wycięte, ale przeboleje. Zmieniałem żeby
    zwiększyć bezpieczeństwo i wydłużyć okres ubezpieczenia a nie po to żeby
    się lansować :)

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1