eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmarRe: [Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Data: 2010-04-06 17:55:33
    Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> dared to write:
    > "kashmiri" <n...@n...com> writes:
    >
    >> W UK podobnie, tylko dodają bezczelnie: i "dla wygody" klienta. 'For
    >> the convenience of Customers who are not able to make a phone call to
    >> the Bank we automatically deactivate the old card after 30 days from
    >> the date when the new card is despatched.'
    >
    > Tez Citi?
    > Bo tak w ogole to, ze _aktywuja_ nowa karte po jakims czasie, jest
    > sensowne. Klient naprawde moze miec problem z telefonem do banku (nie
    > zeby to byly typowe warunki, i _zwykle_ pewnie bedzie mial takze problem
    > z odebraniem nowej karty).
    > Ale deaktywowanie karty, o ktorej wiemy, ze klient jej uzywa(l), ze nic
    > jej nie jest, i ze ma "dobra" date waznosci, tylko dlatego, ze jest nowa
    > karta? Bardzo dziwne.


    UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło mi ją.

    Mam ochotę ich obluzgać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1