eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmarRe: [Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Data: 2010-04-08 04:18:37
    Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal_Ko <m...@n...org> dared to write:
    > kashmiri pisze:
    >>
    >> UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło
    >> mi ją.
    >> Mam ochotę ich obluzgać.
    >
    > Tylko dwie sprawy budzą moje wątpliwości:
    >
    > 1. Skąd zdziwienie, że zablokowana karta zostanie zatrzymana przez
    > bankomat? Cytując Ciebie:
    >
    > Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta
    > Maestro została zablokowana
    >
    > Chodzi- jak sądzę- o tę samą kartę


    Zablokowanie karty nie musi skutkować poleceniem "zatrzymaj". Bankomaty mogą po
    prostu kartę wypluwać.



    > 2. "Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do
    > mnie - dojdzie za miesiąc, jak znam Gruzję."
    >
    > "minęło już 30 dni od wysłania nowej karty"
    >
    > Poczta Polska miała aż takie opóźnienie (zwykle karty z Citi szły 2-3
    > dni) czy rodzina? Pamiętam sytuację, kiedy zamawiałem w Citi duplikat
    > karty kredytowej- konsultant mnie poinformował, że obecna karta będzie
    > działać jeszcze przez 30 dni oraz zablokowane będą transakcje zdalne
    > (duplikat ma ten sam numer i datę ważności u nich)... Widziały gały co
    > brały? Nie, żebym usprawiedliwiał bank, ale w mojej sytuacji wiedziałem,
    > czego się spodziewać.

    Po kolei:
    - Gwoli wyjaśnienia: Poczta Polska zapewne nie miała opóźnienia; moja rodzina miała
    za to poślizg z wysłaniem za granicę (3 km na pocztę i nie po drodze).
    - Jak pisałem, nie zamawiałem duplikatu, tylko wymieniałem Maestro na MC Electronic.
    Wyrażenia: "transakcje zdalne" i "Maestro Citibanku" nie występują razem.
    - Zamawiałem przez internet i nie było ŻADNEJ informacji o blokadzie dotychczasowej
    karty i Citi online.


    > Oczywiście, istnieją banki które mają to rozwiązane dużo lepiej.
    >
    > Pomijam kwestie tego, dlaczego się zdecydowałeś na wymianę karty
    > debetowej w trakcie wyjazdu zagranicznego (lub bezpośrednio przed nim).

    Jestem za granicą na dłużej - czas liczony w latach - nie mam wyboru ;)


    > Rozumiem, że jakiś inny rozsądny dostęp do środków jednak posiadasz
    > (poza KK Citi)? :)

    Oczywiście :)
    Co nie znaczy, że polityka Citi i brak rzetelnej informacji mnie wk*rwiła.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1