eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmarRe: [Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Data: 2010-04-06 22:38:06
    Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kashmiri pisze:
    >
    > UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło mi ją.
    >
    > Mam ochotę ich obluzgać.

    Tylko dwie sprawy budzą moje wątpliwości:

    1. Skąd zdziwienie, że zablokowana karta zostanie zatrzymana przez
    bankomat? Cytując Ciebie:

    Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta
    Maestro została zablokowana

    Chodzi- jak sądzę- o tę samą kartę

    2. "Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do
    mnie - dojdzie za miesiąc, jak znam Gruzję."

    "minęło już 30 dni od wysłania nowej karty"

    Poczta Polska miała aż takie opóźnienie (zwykle karty z Citi szły 2-3
    dni) czy rodzina? Pamiętam sytuację, kiedy zamawiałem w Citi duplikat
    karty kredytowej- konsultant mnie poinformował, że obecna karta będzie
    działać jeszcze przez 30 dni oraz zablokowane będą transakcje zdalne
    (duplikat ma ten sam numer i datę ważności u nich)... Widziały gały co
    brały? Nie, żebym usprawiedliwiał bank, ale w mojej sytuacji wiedziałem,
    czego się spodziewać.

    Oczywiście, istnieją banki które mają to rozwiązane dużo lepiej.

    Pomijam kwestie tego, dlaczego się zdecydowałeś na wymianę karty
    debetowej w trakcie wyjazdu zagranicznego (lub bezpośrednio przed nim).
    Rozumiem, że jakiś inny rozsądny dostęp do środków jednak posiadasz
    (poza KK Citi)? :)

    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1