  • Data: 2004-10-21 13:16:52
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie myle. Opisane przez mnie fakty mowia same za siebie.
    > Apropos limity. Zielona, zlota, platynowa i centurion nie ma limitu,
    > tak ze juz przez to ryzyko, ze bedziesz swiecil kiedys oczami, bo nie
    > chca Ci karty zaakceptowac.

    Skąd Ty się urwałeś? Chyba jednak jesteś klonem Eksperta :-)

    > A tak przy okazji to nie musisz mnie osobiscie atakowac, tylko dla
    > tego, ze nie masz nic rzeczowego do powiedzenia.

    Nie atakuję Ciebie, tylko prostuję bzdury, które wypisujesz. Wbrew temu co
    twierdzisz z akceptacją Visy i MC nie ma w Polsce problemu, można nimi
    spokojnie płacic w Amazonie i nie ma problemu z ich akceptacją na świecie.

    > Odpowiedz na te dwa pytania i pokaz mi oraz innym ktorzy tu czytaja,
    > ze Twoje doswiadczenia z kartami zaprzeczaja moim:

    Nie znam Twoich "doświadczeń", ale czytając to co piszesz można napisać
    tylko jedno: totalna nieznajomość tematu.

    > 1. W ilu krajach byles i ile wydales placac wylacznie Visa i
    > MasterCard?

    I co jeszcze? Wyciąg z konta :-))) ? ROTFL ! Jeżdzę troche po Europie i parę
    razy byłam w Stanach - nigdzie nie było opisywanych przez Ciebie problemów,
    w Polsce też nie ma problemów z akceptacją Visy i MC, a w amazonie kupować
    sie da.

    > 2. W ilu hotelach za granica byles?

    W tylu, ile było potrzeba. Płacone Visą-żadnych problemów. Natomiast wbrew
    temu co piszesz Visa (niezaleznie od kraju, w którym była wydana) nie jest
    zbyt popularna w Niemczech.