  • Data: 2006-11-15 22:34:15
    Temat: Re: Co jest ważniejsze w przelewie bankowym?
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tommeck wrote:
    > Jezeli firma A
    > zaplacilaby za SWOJE zobowiazanie majac inne przeterminowane, to moglbys
    > wplate zaliczyc na konto zobowiazania przeterminowanego.

    Oj wydaje mi się, że nie masz w tym zdaniu racji. Jeśli wskaże na
    przelewie fakturę to możesz co najwyżej zaliczyć wpłatę w pierwszej
    kolejności na odsetki wynikające z przeterminowania tej faktury, resztę
    na spłatę wartości tej faktury a dopiero jeśli coś jeszcze zostanie to
    na inne zobowiązania. Takie postępowanie stosuje się w szczególności
    wtedy gdy są faktury sporne. Sprzedawca nie może sobie wtedy dowolnie
    zaliczyć wpłaty.

    Pozdrawiam
    Michał