  • Data: 2015-01-27 00:42:58
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-27 o 00:19, J.F. pisze:
    > W sumie to sie bardzo nie dziwie. Jest w banku oplata za rozpatrzenie
    > wniosku ? Jest. I nikomu to nie przeszkadza. To czemu za taka sama
    > oplate w innej firmie ma byc przestepstwem ?
    > Ba, w sadzie tez jest oplata z gory :-)

    Chodzi o proceder który w rzeczywistości był podstawą działania firmy.
    Chodzi o kłamstwo że da się klientowi kredyt a w rzeczywistości nie miał
    go z założenia dostać. (miał kupować franki choć ich nie kupował ;-) )
    Chodzi o oszustwo!!!
    I tu mimo że to dużo za późno mozna się cieszyć że tego pojęcia uzyto do
    zatrzymania złodziei.
    Dla mnie to oczywista oczywistość ale wymiar sprawiedliwości strasznie
    się tego jakoś boi. Może to w końcu początek stosowania obowiązującego
    prawa.

    PS. Nie zmienia to faktu że "czapa nadzorowa" do wywalenia :-)