    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <4...@g...com>
    <s...@p...org>
    <9...@g...com>
    <s...@p...org>
    <9...@g...com>
    <s...@p...org>
    <3...@g...com>
    <s...@p...org>
    <4...@g...com>
    <s...@p...org>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Tue, 27 Jan 2015 17:22:54 +0100

    >Załóżmy że masz rację i "nie wiem czy dobrze" wiec przypadek rozwine
    >i napiszesz czy dobrze czy źle.
    >Mieszkanie w 2001 kupione za 30tys. Dzisiaj po 13 latach mogę je od
    >reki sprzedać za 3 razy więcej(spokojnie mógłbym drożej ale nie od
    >ręki),

    Za 30 tys ? To jakas niezla rudera musiala byc.

    Jak to mowia - syty glodnego nie zrozumie, a punkt widzenia zalezy od
    punktu siedzienia.
    Kredytu we frankach nie mogles dostac, wiec to raczej nie na temat.

    Pomysl raczej o tych, co kupili mieszkanie za 400 tys, a po 5 latach
    moga je sprzedac od reki za 250, a czekajac to moze za 300.
    A jeszcze w miedzyczasie dostali pisemko z banku, ze nieruchomosc nie
    stanowi juz wystarczajacego zabezpieczenia, wiec prosze szybko wplacic
    200 tys, co splaci 1/3 dlugu.
    Albo umowic sie na 500 zl ubezpieczenia co miesiac ...

    Oczywiscie to przypadek skrajny, jeszcze inaczej bedzie to wygladalo
    u kogos, ktos kupil w 2006/7.

    Na powtorke cen nieruchomosci z ostatnich 15-25 lat raczej nie ma co
    liczyc. Choc skoki moga sie jeszcze przydarzyc ...

    J.