  • Data: 2003-07-29 09:47:44
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > List jest informacja a nie
    > umowa. Umowna jest tylko i wylacznie tresc samego "Wniosku o
    > rozwiazanie...", jak tez i sama umowa, zas TOIP obowiazuja takie,
    > jakie sa podane do publicznej wiadomosci w chwili dokonywania
    > czynnosci finansowych.

    Ważna jest jedynie umowa i stanowiący jej integralną część dokument o
    nazie "Regulamin prowadzenia rachunków bankowych w LG Petro Bank SA w ramach
    bankowości elektronicznej".
    Żaden "Wniosek o rozwiązanie umowy o prowadzenie rachunku bankowego w ramach
    bankowości elektronicznej LGnet" o którym piszą w liście i nakazują go
    przesłać "prawidłowo wypełniony i podpisany" nic do sprawy nie wnosi. To czy
    wypowiadając umowę z niego skorzystam, czy nie jest tylko moją dobrą wolą
    (pomimo tego co piszą w liście) - ww. regulamin stwierdza jedynie, że
    wypowiedzenie musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
    Wcale nie skorzystam z ich wniosku, ponieważ ja nie mam zamiaru niczego
    wnioskować u następcy prawnego LG Petro Banku SA. Chcę po prostu
    wypowiedzieć mu umowę, ponieważ uważam, że wprowadzane zmiany są dla mnie
    jako dotychczasowego klienta banku rażąco niekorzystne.
    BTW - ciekawe w czemu w tym liście ani w jednym zdaniu nie ma żadnej
    podstawy prawnej działania banku wziętej z regulaminu rachunku bądź umowy.

    Pozdr.,