eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW? › Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
  • Data: 2021-02-10 15:14:56
    Temat: Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Przypominam, że w pierwszych latach działalności GSM w Polsce Plus
    > wymagał wypowiedzenia DOKŁADNIE w trzydziestym dniu przed końcem
    > umowy.

    Obecnie to na pewno byłaby klauzula niedozwolona.

    Ale - czy jeśli abonent umowy jednak nie wypowiedział, to przedłużała
    się na takich samych warunkach (kary umowne) na kolejny rok?

    Bo np. w Erze, przynajmniej na początku, tak nie było - nie wiem kiedy
    trzeba było wypowiedzieć umowę, by ta się nie przedłużyła, ale gdy się
    jednak przedłużyła, to nie o rok, tylko na wieczność :-)
    (z miesięcznym okresem wypowiedzenia być może ze skutkiem na koniec
    pełnego miesiąca czy jakoś tak).
    --
    Krzysztof Hałasa